ПОДДЕРЖКА

Бөлім жиі қойылатын сұрақтарға жауаптарды, пайдаланушының нұсқауларын және портал туралы түрлі анықтамалық ақпаратты қамтиды.

Жиі қойылатын сұрақтар

ЭЦҚ дегеніміз не және ол не үшін қажет?

Қағаз нұсқадағы қандай да болсын анықтаманы аларда біз қолымызды қоямыз. Электрондық құжатқа да оған заңды мән беру үшін қол қойылуы керек. Ол үшін біз электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданамыз. Электрондық сандық қолтаңба – өз қолымен қойылған қолтаңбаның аналогы. Бұл сіздің кәдімгі қолтаңбаңыздың скан-нұсқасы емес, ЭЦҚ оның иесі туралы барлық қажетті ақпаратты сақтайтын цифрлық белгілерді қамтиды, мысалы, ЖСН. ЭЦҚ ЭЦҚ-мен қол қойылған сұраудың немесе құжаттың деректерді беру процесінде өзгермегендігіне және бұрмаланбағанына кепілдік береді. ЭЦҚ тегін беріледі.

ЭЦҚ-ны қалай және қайдан алуға болады?

ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін алуға өтінімді Сіз www.pki.gov.kz веб-сайтында «ЭЦҚ кілттерін алу» бөлімінде өтінім жіберу арқылы бере аласыз.

Жаңа жеке куәліктерді шығарғаннан кейін сізде ЭЦҚ-ны қолдану мен сақтаудың жаңа мүмкіндіктері пайда болады. Енді сіздің ЭЦҚ-ңыз әрқашан сізбен бірге болады, бұл қосымша ұтқырлық пен қауіпсіздікті қамтамасыз етеді. ЭЦҚ-ны жеке куәлікке жаза отырып, сіз «электрондық үкімет» қызметін кез-келген POD-та немесе Интернетке кіру мүмкіндігі бар компьютер арқылы, картаны оқу құрылғысына куәлікті енгізу арқылы пайдалана аласыз. Егер сіз жеке куәлігіңізді жоғалтсаңыз, ЭЦҚ-ның арнайы PIN-кодпен (банк картасына ұқсас) қорғалғанына сенімді бола аласыз.

ЭЦҚ-ны жеке куәліктің жаңа түріне жазу Халыққа қызмет көрсету орталықтарында орналасқан Тіркеу орталықтарының операторлары арқылы (электрондық ақпараттық тасымалдаушымен) жүзеге асырылады.